woensdag 22 mei 2013

Update

In mijn vorige blogs vertelde ik over mijn dubbele woonlasten, mijn plannen om mijn inkomen te vergroten en   mijn pogingen om één van de huizen te verkopen. Ik heb sinds mijn laatste blog een heftige tijd achter de rug. De lasten die op mijn schouders lagen zijn niet gering, ik begon na 2 jaar ernstige uitputtingsverschijnselen  te vertonen (misschien vertel ik daar later nog eens over, maar het is nu nog te vers). Aan dit alles lijkt nu een einde te komen:

Mijn baas vond het gelukkig goed dat ik meer ging werken. Mijn inkomen is daardoor substantieel verhoogd. Naast de financiële lucht die dit opleverde gaf mij dit ook de mogelijkheid om de vraagprijs van mijn te verkopen huis nogmaals te verlagen. Dat heeft het gewenste effect gehad: vorige maand heb ik de voorlopige koopakte kunnen ondertekenen en als het goed is, is het huis binnenkort verkocht. Om precies te zijn heeft de koper nog tot overmorgen om onder de koop uit te komen (alleen op aantoonbare financiële gronden).
De vlag kan nog niet uit, ik ben nog niet helemaal blij, maar langzamerhand begin ik de geloven dat het nog goed komt met mij. Ik hoop dat ik binnenkort weer kan beginnen met opbouwen van energie en financiële reserves, want aan beide ontbreekt het mij nog in hoge mate. Het schrijven van dit blog is één van de stapjes in de goede richting die ik aan het maken ben.

Nog twee dagen duimen dat de koper de financiën rond krijgt, daarna kunnen de bubbels alvast in de koelkast tot de dag dat we daadwerkelijk bij de notaris zitten ..........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten